Ambalaža za paški sir dobitnik je CROPAK nagrade za oblikovanje ambalaže

Kutija za osminku Paškog sira, dizajnirana i proizvedena u našoj tvrtki, dobila je nagrade za dizajn ambalaže i to u tri kategorije!

1. mjesto u kategoriji AMBALAŽA HRVATSKOG PROIZVODA: OTOČNI PROIZVOD, OPG I MALI PROIZVOĐAČI, 1. mjesto u kategoriji CROPAK PO OCJENI POTROŠAČA i na kraju još i glavna nagrada među svim nominacijama: CROPAK GODINE 2018.

Paški sir je najcjenjeniji hrvatski sir geografskog podrijetla

Evo što kaže naša dizajnerica Indira Filipović o nastanku te šarmantne kutije i inspiraciji koju pronalazi u vrhunskim proizvodima Paške sirane: “Paški sir je najcjenjeniji hrvatski sir geografskog podrijetla proizveden od mlijeka paške ovce. Posebnost paškog sira je u otoku Pagu, njegovoj čudesnoj vegetaciji koja je vrlo oskudna, a opet tako posebna zbog raznog aromatičnog bilja, ali i posolice koju s mora donosi bura tijekom zime… Otud i vizualna i tekstualna poruka koja je dio grafičkog oblikovanja ove kutije – tradicionalna paška nošnja te slogan: …u njemu su Pag, sol i bura… Isto se vidi i u decentnom grafičkom oblikovanju, a njegova ekskluzivnost i specifičnost proizvoda naglašene su upotrebom srebrne folije. Tamno plava boja, kao netipična boja za prehrambeni proizvod u službi je mora, bure i Paške narodne nošnje. Identitet proizvoda Paški sir – osminka, 300 g – prepoznaje se u trokutastoj kutiji, koja je sad već dio serije – 2016. godine također CROPAK-om nagrađena trokutasta kutija za delikatesni proizvod Paške sirane – sir PAGUS.

Glavni grafički adut ambalaže za osminku paškog sira je POKRIVACA, koja izlazi iz gabarita kutije, s efektom “iskakanja” čime privlači pogled i tjera na razmišljanje, a oblik podsjeća na prepoznatljivu uštirkanu bijelu maramu, što je odličan element za funkciju suvenira ili delikatesnog poklona s duhom tradicije. Tu je i sastavni dio pokrivace – srebrna igla/pribadača, kojom žene pričvršćuju maramu za kosu. Plava baršunasta boja kutije također je u funkciji nošnje: kao da je kutija obučena u tamno plavi baršunasti JAKETIN.”

Ponosni smo što je struka prepoznala naš trud i rad, ali i potrošači, čiji je odabir za najbolju ambalažu potvrdio ono zbog čega smo i dobili ovaj zadatak – istaknuti i naglastiti vrijednost proizvoda koji se nalazi unutar ambalaže.

Zahvaljujemo se tvrtki Paška sirana na povjerenju i vjernosti, kao i smjelosti na modernom pristupu opremanja svog tradicionalnog proizvoda.

More Articles

The packaging produced in our printing house was among the finalists in the competition at this year’s Zagreb Design Week in the GRAPHIC DESIGN category,..

The Croatian National Bank has issued a special series of silver and gold numismatic coins featuring Dražen Petrović to commemorate the 60th anniversary of the..

We have created new practical and functional packaging for blueberries for Eko borovnice Lisjak. Photos: © ekoborovnice Lisjak More Articles

..
Skip to content