Ambalaža za paški sir dobitnik je CROPAK nagrade za oblikovanje ambalaže

Kutija za osminku Paškog sira, dizajnirana i proizvedena u našoj tvrtki, dobila je nagrade za dizajn ambalaže i to u tri kategorije!

1. mjesto u kategoriji AMBALAŽA HRVATSKOG PROIZVODA: OTOČNI PROIZVOD, OPG I MALI PROIZVOĐAČI, 1. mjesto u kategoriji CROPAK PO OCJENI POTROŠAČA i na kraju još i glavna nagrada među svim nominacijama: CROPAK GODINE 2018.

Paški sir je najcjenjeniji hrvatski sir geografskog podrijetla

Evo što kaže naša dizajnerica Indira Filipović o nastanku te šarmantne kutije i inspiraciji koju pronalazi u vrhunskim proizvodima Paške sirane: “Paški sir je najcjenjeniji hrvatski sir geografskog podrijetla proizveden od mlijeka paške ovce. Posebnost paškog sira je u otoku Pagu, njegovoj čudesnoj vegetaciji koja je vrlo oskudna, a opet tako posebna zbog raznog aromatičnog bilja, ali i posolice koju s mora donosi bura tijekom zime… Otud i vizualna i tekstualna poruka koja je dio grafičkog oblikovanja ove kutije – tradicionalna paška nošnja te slogan: …u njemu su Pag, sol i bura… Isto se vidi i u decentnom grafičkom oblikovanju, a njegova ekskluzivnost i specifičnost proizvoda naglašene su upotrebom srebrne folije. Tamno plava boja, kao netipična boja za prehrambeni proizvod u službi je mora, bure i Paške narodne nošnje. Identitet proizvoda Paški sir – osminka, 300 g – prepoznaje se u trokutastoj kutiji, koja je sad već dio serije – 2016. godine također CROPAK-om nagrađena trokutasta kutija za delikatesni proizvod Paške sirane – sir PAGUS.

Glavni grafički adut ambalaže za osminku paškog sira je POKRIVACA, koja izlazi iz gabarita kutije, s efektom “iskakanja“ čime privlači pogled i tjera na razmišljanje, a oblik podsjeća na prepoznatljivu uštirkanu bijelu maramu, što je odličan element za funkciju suvenira ili delikatesnog poklona s duhom tradicije. Tu je i sastavni dio pokrivace – srebrna igla/pribadača, kojom žene pričvršćuju maramu za kosu. Plava baršunasta boja kutije također je u funkciji nošnje: kao da je kutija obučena u tamno plavi baršunasti JAKETIN.”

Ponosni smo što je struka prepoznala naš trud i rad, ali i potrošači, čiji je odabir za najbolju ambalažu potvrdio ono zbog čega smo i dobili ovaj zadatak – istaknuti i naglastiti vrijednost proizvoda koji se nalazi unutar ambalaže.

Zahvaljujemo se tvrtki Paška sirana na povjerenju i vjernosti, kao i smjelosti na modernom pristupu opremanja svog tradicionalnog proizvoda.

Ostali članci