1. mjesto u kategoriji AMBALAŽA HRVATSKOG PROIZVODA: OTOČNI PROIZVOD, OPG I MALI PROIZVOĐAČI, 1. mjesto u kategoriji CROPAK PO OCJENI POTROŠAČA i na kraju još i glavna nagrada među svim nominacijama: CROPAK GODINE 2018.
Glavni grafički adut ambalaže za osminku paškog sira je POKRIVACA, koja izlazi iz gabarita kutije, s efektom “iskakanja” čime privlači pogled i tjera na razmišljanje, a oblik podsjeća na prepoznatljivu uštirkanu bijelu maramu, što je odličan element za funkciju suvenira ili delikatesnog poklona s duhom tradicije. Tu je i sastavni dio pokrivace – srebrna igla/pribadača, kojom žene pričvršćuju maramu za kosu. Plava baršunasta boja kutije također je u funkciji nošnje: kao da je kutija obučena u tamno plavi baršunasti JAKETIN.”
Ponosni smo što je struka prepoznala naš trud i rad, ali i potrošači, čiji je odabir za najbolju ambalažu potvrdio ono zbog čega smo i dobili ovaj zadatak – istaknuti i naglastiti vrijednost proizvoda koji se nalazi unutar ambalaže.
Zahvaljujemo se tvrtki Paška sirana na povjerenju i vjernosti, kao i smjelosti na modernom pristupu opremanja svog tradicionalnog proizvoda.
The packaging produced in our printing house was among the finalists in the competition at this year’s Zagreb Design Week in the GRAPHIC DESIGN category,..
We have created new practical and functional packaging for blueberries for Eko borovnice Lisjak. Photos: © ekoborovnice Lisjak More Articles
..Accessibility Tools